Använder du mobil?
Tryck här för att besök vår mobilanpassade nyhetssajt!
Nej tack!

Victor Sjöström

Registrerad: 15 mar 2005 08:00 Senaste besök: I går 14:26 Online: Nej

Bloggj Snabblänkk Bevaka denna blogg

Inlägget saknas...

Kommentarer

Radonbarnet 1 mar 2009q

I'd buy it [bigsmile] Svårt att göra dock [sad]

dahlbckkrome 1 mar 2009q

You read my mind...

J-stile 1 mar 2009q

Om man sedan lägger till extra funktionen att man kan vara spider-man och svinga omkring hur man vill så är jag nöjd :P

eightynine 1 mar 2009q

Spel om 20 år måste vara helt sjukt grymt :)

nmhbm 1 mar 2009q

Detta lät ju inte helt illa! ;)

Får bara hoppas att med permanent menar du under just den specifika spelsession man befinner sig i. Misstänker att hela dess digitalavärld skulle rasa samman förr eller senare annars.

Bara för att vara den som är den.

Men i framtiden kommer spelen vara så snygga som mig.

Jimmy Seppälä 1 mar 2009q

Det bästa sandlådespelet någonsin?
Allt kan gå sönder.

Oxol 1 mar 2009q

<3

J-stile:

Om man sedan lägger till extra funktionen att man kan vara spider-man och svinga omkring hur man vill så är jag nöjd :P


Jag skulle nog vara nökd ändå, men om det senare kom typ DLC med liknande grejjer!! :D :D

Victor Sjöström 1 mar 2009q

nmhbm:

Får bara hoppas att med permanent menar du under just den specifika spelsession man befinner sig i. Misstänker att hela dess digitalavärld skulle rasa samman förr eller senare annars.


Ja, precis. Skadorna repareras efter varje match. Men under själv matchen är allting permanent.

J-stile:

Om man sedan lägger till extra funktionen att man kan vara spider-man och svinga omkring hur man vill så är jag nöjd :P


DLC med ett superhjälte-paket? :)

maq777 1 mar 2009q

Fan Viktor. Varför är inte du spelproducent? Utan 'bara' kritiker/journalist...

Anonym 1 mar 2009q

Är inte mycket för fps själv, men det där lät tammefan riktigt najs.

Tanken på hur spel kommer att se ut om ett decennium är egentligen svindlande. Vad som helst kan ju egentligen hända.

Benny Holmström 1 mar 2009q

Det är precis sånt här jag hoppas på när spelen så småningom börjar närma sig den övre gränsen i ren bildkvalitet. Fysiken, interaktionen och skalan. Att man, i ett spel, ska kunna färdas världen runt, utan laddningstider, och göra precis vad som helst så länge det lyder under den verkliga världens fysikaliska regler.

En atombomb ska smula sönder en stad på ett korrekt vis. En flygplanskrasch ska splittra planet i miljontals olika delar. Målvakten i ett ishockeyspel ska inte ha en hitbox, utan ta pucken på ett väldigt realistiskt sätt.

Matte 2 mar 2009q

Crackdown 3 nån?

*fniss*

bleunt 3 mar 2009q

Boom Blox HD! :D
Men usch på folk som lägger in musik i klipp bara för att det är musik de gillar, och inte för att det är musik som passar och alla kan uppskatta.

Fook 3 mar 2009q

Och även då skulle folk gnälla på designen. Konstnärliga val kommer alltid råda över tekniska framsteg. Punkt.

Anonym 3 mar 2009q

Så länge alla människor är fullt isär tagbara är jag på

Semi 4 mar 2009q

Jag skulle vara partyspoilern som sprängde alla husens grunder eller flyga in med flygplan in i dom.

Anonym14 mar 2009q

http://loading.se/images/20/37/ava_7.png

Kul att se Moby som Mega Man-skurk.

Marklund24 nov 2009q

Gäller bara att det är verklig destruktion på föremålen också. Det jag tänker på är det du skrev om att skjuta hål i golvet med en Uzi. Om det ska utspela sig i skyskrapor så är troligen golvet byggt av typ betong, vilket med en Uzi skulle ta år och dar att ta sig igenom. Du skulle nog snarare dö av rikoschetterna som skulle flyga runt innan du ens såg armeringsjärn.

Men jag tror starkt på idén :)
Sen ska det finnas bla dammlager som flyger upp när det kommer vind/tryckvåg. Men du ska fn inte kunna skjuta med ett raketgevär ut från ett stängt rum och inget händer.
Detaljer detaljer detaljer :)